REZUM – Θεραπεία για την Υπερπλασία του Προστάτη

Η τεχνική REZUM, είναι η σύγχρονη, ελάχιστα επεμβατική, ενδοσκοπική μέθοδος με έγχυση ατμού στο αδένωμα του προστάτη, για την αντιμετώπιση της καλοήθους υπερπλασίας του. Εφαρμόζεται από τον πιστοποιημένο στη συγκεκριμένη τεχνική, Ουρολόγο Χειρουργό κ.Σταύρο Καζαντζίδη.

Η νέα θεραπεία προστάτη Rezum, αφορά άνδρες που πάσχουν από ενοχλητικά συμπτώματα  καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη είτε λαμβάνουν φάρμακα είτε όχι. Το κατάλληλο μέγεθος του προστάτη είναι 30 με 80 ml. Αποτελεί μόνιμη λύση του προβλήματος. Δεν επηρεάζει τη στύση και την εκσπερμάτιση και δε δημιουργεί ακράτεια ούρων. Επίσης δεν χρειάζεται νοσηλεία.

Πώς γίνεται η REZUM θεραπεία

Η μέθοδος εφαρμόζεται στο χειρουργείο, αλλά χωρίς χειρουργική τομές και χωρίς γενική αναισθησία. Γίνεται με τοπική αναισθησία και σε συνδυασμό με μέθη, ώστε να μη νοιώσει κανένα πόνο ο ασθενής.

Με τη βοήθεια μιας κάμερας που μπαίνει από την ουρήθρα, εισάγεται στον προστάτη η ειδική βελόνα του συστήματος Rezum. Με τη βελόνα αυτή στέλνουμε αποστειρωμένο ατμό σε συγκεκριμένες περιοχές του προστάτη. Λόγω της θερμοκρασίας, τα κύτταρα του προστάτη που στοχεύουμε νεκρώνονται.

Μετά από 2 με 3 εβδομάδες τα νεκρά κύτταρα του προστάτη αποδομούνται από τον οργανισμό. Έτσι με αυτό τον τρόπο μειώνεται σημαντικά το μέγεθος του προστάτη και κατά συνέπεια σταδιακά βελτιώνεται η ούρηση. Την πρώτη βελτίωση στα συμπτώματα τη νοιώθει ο ασθενής σε δύο εβδομάδες, ενώ συνεχίζεται να βελτιώνεται μέχρι και τρεις μήνες μετά την διαδικασία. Ο ασθενής δε παραμένει στην κλινική, φεύγει με καθετήρα , τον οποίο τον αφαιρούμε μετά από μερικές ημέρες (συνήθως 3 με 5). Ο ασθενής επανέρχεται άμεσα στην καθημερινότητά του.